utorok 30. augusta 2016

Najobľúbenejšie seriály (Aktuálne) | Top 5


Po véééééééľmi vééľmi dlhej dobe pridávam na blog článok z rubriky Top 5. Keďže sa mi takmer všetky rýchlo-napadnuté témy minuli, rozhodol som sa, že sa podelím s vami o moje najobľúbenejšie seriály.

5. Pretty little Liars
Klamárky patria medzi moje naj seriály odkedy som ich prvý krát pozrel. Oukej, tak až na ten druhý. Prvý krát som ich videl na markíze, vedel som, že tam jedna zomrie, no zdalo sa mi to príliš cuci muci dievčenské :D a tak som to nepozeral, pretože som si myslel, že to bude plné ružovej farby. 
Keď som sa však kvôli veľkej chvále a sláve rozhodol, že si to pozriem, začala sa nová závislosť. Páči sa mi, ako je jedna strana seriálu, ktorá je tá dievčenská a plná cuci muci (neviem prečo to píšem) prepojená s tou druhou, kde vám srdce bije ako splašené, ste plní napätia a aj strachu. Povedzme si pravdu, že sú tie posledné dve minúty každé časti totálne intense!



4. Shadowhunters
Oukej, tento seriál nie je najlepší, no niečo na ňom je - že je chytľavý a baví vás! A nepovedzte, že nie, pretože to je pravda! A postupom času...aj napriek tomu, že mi postavy niekedy pripadajú ako obyčajné deti, ktoré si robia cosplay na tieňolovcov a občas sú tam momenty, pri ktorých sa nevediac prečo cítim trápne....jednoducho ma baví. Je chytľavý a ja neviem prečo. A tvorcovia seriálu si odo mňa berú veľkú pochvalu za lepšieho Simona, Aleca a Magnusa.



3. Stranger things
Oukej, toto je v seriáloch novinka. Jedna séria má osem častí, takže pre mňa je to fajn - no čo je horšie je na tom to, že tento seriál je bombastický.



2. Dead of Summer
Neznášam horory a neznášam horové klišé. Tieto obe veci sú základom tohto seriálu, no aj napriek tomu, tento seriál je ÚŽASNÝ!!!! Je vážne dobrý a mali by ste si ho pozrieť. Čo sa týka toho, nie je to ten "pravý horor", ktorý je pre fanúšikov len hororu. Je to skôr také paranormálne s  moemntami, kde vám niekedy behajú zimomriavky po chrbte. Ale...tento seriál je jednoducho skvelý a ak si ho chcete pozrieť, urobte teraz cez prázdniny - príbeh sa vlastne odohráva v lete cez prázdniny, takže o to lepšie! :-)



1. Once Upon a Time
No...čakali ste niečo iné? Samozrejme, že nie! Aj napriek tomu, že asi pol roka som ho nepozeral a druhú polovičku som nevidel, opäť sa dostávam do závislosti a začal som to pozerať a poste...znova som si spomenul a pripomenul, ako veľmi milujem túto sériu a ako veľmi mi prilipol k srdcu. #EvilRegal



A čo vy a vaše najobľúbenejšie seriály?
Pozeráte nejaký z môjho zoznamu? Čo na ne hovoríte?
Chceli by ste si nejaký pozrieť?


9 komentárov:

  1. S Once Upon a Time jsem už dávno ztratila trpělivost, protože mě strašně moc irituje Regina :D. Zato ale naprosto zbožňuji Hooka a Emmu. Ti dva byli na celém seriálu nejlepší :3. Na Shadowhunters se také koukám a musím s tebou souhlasit, Alec, Magnus a Simon se mi zdají mnohem lepší než ve filmu. (Simona jsem nikde - v knize ani filmu - neměla ráda, ale v seriálu se mi zdá MNOHEM LEPŠÍ.) O Strager Things slyším úplně všude, tak si taky říkám, že mu dám šanci :).
    Já se aktuálně koukám na seriál Lucifer a před nedávnem jsem dokoukala na Containment. Oba doporučuji, jsou absolutně skvělí. Lucifera režiséři pojali spíše vtipně a sarkasticky, takže spíše takový ten vtipný seriál. No a Containment patří do katastrofické kategorie, ale zápletka je opravdu promyšlená a to mám na seriálech ráda :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Viděla jsem zatím jenom Stranger things a tento seriál je jedním z nejlepších, které jsem za poslední dobu viděla. Pretty Little Liars jsem z nějakého důvodu nechala někde na začátku čtvrté nebo páté série a už jsem se k tomu nevrátila.
    Mezi moje seriálové oblíbence jinak patří třeba Sherlock a Orange Is the New Black, jestli chceš něco doporučit. :D

    http://burrowofthebookworm.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Najväčšia nevýhoda pri PLL je to, že to má nekonečno epizód :D
      Inak, s tými doporučeniami to ani nehovor, inak mi už vôbec nezostane žiadny čas!! :D :D :D

      Odstrániť
  3. Z tohto som sledoval iba Shadowhunters a Stranger things a oboje mám strašne rád. Síce Shadowhunters je niečo uplne iné ako kniha aj tak to mám rád. :D :D Pre mňa je s seriáli najlepšia Izzy. :3
    OUAT ma prestalo akosi baviť po 3 serii. :D PLL som tiež prestal pozerať ale až po 5 serii. :D Už to nebolo take ako na začiatku. :/ A Dead of summer som si pozrel až 4 dieli a pre mňa je to katastrofa. :D
    Odporúčam ti pozrieť si Scream a Tenn wolf :))
    Mildo z http://booklovers-world.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Izzy!!! <3 To dievča milujem :DDDD
      Ak je teda Scream fajn, tak si niekedy skúsim :/ Ale neviem, nemám v obľube horory s psychopatmi s maskami :DDD

      Odstrániť
  4. Stranger things bol spolu s Daredevilom zatiaľ asi najlepší seriál za tento rok. Shadowhunters je tiež v pohode a teraz som dokukala aj Gotham, čo bolo tiež veľmi dobré. Mladý Bruce Wayne je s Cat je z celého seriálu najlepší, aspoňže nová séria bude už o niekoľko týždňov :D
    A zbožňujem aj Stitchers, ale zatiaľ nepovedali, či bude ďalšia séria, tak dúfam, že áno.
    Z PLL som práve pozrela desiaty diel a ten koniec.... ááách, zase toľko čakať

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pretty little liars milujem,je to vážne super serial,moja srdcovka :)
    Stranger things som len pred niekoľkými dňami začala pozerať,nie je to zatiaľ až take úplne dobré,ale myslím,že keď uvidím viac epizód,tak sa mi to zapáči :D.Once upon a time ma láka už dlho,tak dúfam,že sa k tomu nejako dostanem :D
    Ale najlepší serial je aj tak Teen Wolf ,odporúčam najviac <3.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pri Once Upon a time neváhaj, skvelý seriál. Najlepšia tretia séria. Aj keď je pravda, že niekto stále zomiera a zasa vstáva z mŕtvych a podobné debilinky :DD

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!