štvrtok 22. septembra 2016

10 vecí, ktoré ste nevedeli o Harry Potterovi


Vítam vás pri novom článku, kde sa (možno) dozviete niektoré vecičky a pikošky, ktoré ste o svetovom fenoméne menom Harry Potter nevedeli. Ako vždy - nehovorím, že niektoré veci na sto pro nebudete vedieť, ale tak..možno sa dozviete aj niečo nové :-) Inak, tuším, že všetky tieto pikošky sa týkajú len filmov :D


1. J.K.Rowlingová odmietla hrať Lily Potterovú v scénke, kde spolu s otcom ich Harry vidí v Zrkadle z Erisedu

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt mirror of erised

2. Dvere v Gringottbanke naozaj fungujú, presne tak, ako vo filme


3. Posledná scéna Kameňa mudrcov sa natáčala v prvý deň natáčania filmu


4. Šesť mesiacov trvalo ľuďom z tímu natáčania, aby naučili sovy správne držať obálky, ktoré mali vo filmoch doručovať


5. Umrnčaná Myrta mala 37 rokov, keď natáčala Tajomnú komnatu - je najstaršou herečkou, ktoré hrali Rokfortské študentky


6. Emma Watson pred prvým natáčaním prvého filmu prečítala prvé tri knihy zo série HP


7. Slimáky, ktoré Ron Weasley v Tajomnej komnate zvracal, boli v skutočnosti cukrovinky: chutili pomarančovo, pepermitovo a čokoládovo


8. Tajomná komnata je síce najkratšia kniha, no najdlhší film


9. Jediný Alan Rickman, ktorý hral Severusa Snapea, vedel, ako sa skončí osud jeho roly, pretože mu to J.K.Rowlingová tajne povedala.


10. Pre neznáme dôvody boli jedine Tajomná komnata a Fénixov rád (filmy) nenominované na Oskara. 


A čo vy? Vedeli ste niektoré pikošky? 
Prekvapili vás nejaké "fakty"?
Poznáte ešte nejaké?








4 komentáre:

  1. Tak to somm prekvapená,nič z toho som nevedela,tak ma všetko prekvapilo :D
    Super novinky som sa dozvedela :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vedela som len 5.,7. a 9. o ostatných som nepočula :D a to som si myslela, že už viem o HP naozaj všetko :)

    Tina

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!