pondelok 21. novembra 2016

Nová éra Harryho Pottera | Stálo to zato?

Po neuveriteľných dvoch týždňoch pridávam na blog článok. A síce som veľmi dlho premýšľal, či toto zverejniť alebo nie, napokon som sa rozhodol. 
Pamätám sa, keď skončila sedmička HP (filmová) a všade po internete kolovali rôzne fan postery na "nové filmy" a ďalšie diely z tohto sveta. Objavil som aj poster na "Fantastic beasts" (celý názov sa mi nechce písať) a síce som verne dúfal, príliš som si nemyslel, že by z toho bol film. No a potom sa to po niekoľkých rokoch ohlásilo a teraz som naraz tu, niekoľko dní po tom, čo som túto horúcu kinovú novinku zkukol. Stálo to však zato?


Neskutočne som sa tešil na tento film, neskutočne moc. V traileroch a televíznych spotoch to vyzeralo jednoducho fantasticky ako v tom názve. Doslova kúzelne. Neváhal som a ako najskôr som mohol, tak som šiel do kina.
Tu sa vyjadrím k veciam týkajúc sa toho filmu.

fantastic-beasts-and-where-to-find-them
Herci a charaktery, ktoré mali stvárniť boli úplne skvelí. Eddie Redmayne či ako sa volá v hlavnej úlohe Newta Scamandra (neznášam ten preklad - Mlok) bol úplne super. Presne stvárnil toho chlapca, či muža, ktorý je viac rád s tvormi a "zvieratami" ako s ľuďmi, ktorí týmto nevinným tvorom prinášajú len utrpenie a strach. Neskutočne sa mi páčilo aj to, ako dobre vedel zahrať toho pravého bifľomorčana. Herec Eddie Redmayne v úlohe Newta Scamandra vedel presne zachytiť tú nesmelosť, ostýchavosť a akúsi hanblivosť, ktorými sa vyznačuje snáď každý bifľomorčan. A aby som nezabudol, úplne super bola scénka, kedy povedal, že najlepšia čarodejnícka škola je Rokfort. 
Tina, a síce neviem aká herečka ju hrala, bola tiež skvelá. Zo začiatku som ju až tak nemusel a popravde, prvých neviemkoľko minút som si ani nemyslel, že to bude jedna z hlavných postáv. Tiež by som troooošilinku vytkol to, že Tina mohla byť taká..."krajšia"....neviem to presne povedať. 
Jej sestra Queenie bola neskutočne cute. Skvelá herečka, skvelá postava, nemohol som si ju nezamilovať. Páčilo sa mi, aká je Tina vážna a jej scénky tiež, pri čom keď sa tam objavila Queenie, hneď tie scény boli odľahčenejšie a v niektorých bolo pridaných niekoľko kvapiek humoru a to hlavne zo začiatku.

Výsledok vyhľadávania obrázkov

K ostatným postavám sa vyjadrím naozaj len tak okrajovo, nakoľko by sa jednalo aj o spoileri. Krédova matka, to bola riadna sviňa. Niežeby som na ňu použil Avada kedavra keby som mal prútik, skôr by som si vyčaroval mega ostrý bič a dal jej ním zo dva krát po chrbte, aj keď to znie absolútne bezcitne a morbídne. No čo. 😄😄
Nakoniec len čo-to utrúsim k Johnymu Deppovi, ten je jednoducho úžasný. Je totálne super ako pirát a ešte lepší ako šialený klobučník. Neskutočne sa mi páči na tomto hercovi, že vie zahrať naozaj šialeného človeka, takmer až psychopata. Čo sa týka aj Fantastických zverov.

K deju ani tak moc nepoviem (nenapíšem). Poviem len to, že som bol nesmierne a to milo! prekvapený tým, že celý scenár napísala J.K.Rowlingová. Keď som to predtým počul, myslel som si, že to bude mať mierne "výkyvy" a drobné chybičky, na koľko je to Rowlingovej prvý film, ktorý písala sama (aspoň moja pamäť tak vie), no bolo to absolútne skvelé. Čiže ak ste film ešte nevideli a možno sa tohto trochu obávate, naozaj niet sa čoho báť. Veď je to Rowlingová, dofrasa! :D 

Výsledok vyhľadávania obrázkovSamozrejme, že hej! Áno, priznávam, určite ako aj vy, aj ja som šiel do kina na tento film s veľkým, priam až obrovským, nadšením a zároveň s miernym strachom a obavami, že to bude a čo a ako, či to naozaj nie je len film, ktorý bol vytvorený pre mun-mun-muny. 

Výsledok vyhľadávania obrázkov

Fantastické zvery a ich výskyt naozaj stál zato, bol to kúzelný film s krásnymi efektami, skvelými hercami, super dejom a najviac zo všetkého je najlepší Niffler. 
Bože, si tak mocný na tých nebesiach, nepošleš mi jednoho takého?
A myslím to vážne. 
Naozaj chcem Nifflera.






Videli ste tento film? Čo naňho hovoríte?
Chystáte sa naňho?



2 komentáre:

  1. Film bol parádny a som rada, že som naň išla. Včera som čítala celkom nepeknú recenziu, ale človek čo ju písal podľa mňa nemal nejaký prehľad ohľadom HP série a celkovo príbehu o Fantastických zveroch. Ak si ho chceš prečítať a pobaviť sa aj na komentároch, tu je link: http://www.edna.cz/harry-potter/clanky/recenze-fantasticka-zvirata-a-kde-je-najit/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš úplnú pravdu. Ja ani nechápem, ako sa niekomu nemôže ten film páčiť, bol jednoducho kúzelný...a keby aj tak, ten film bol robený skôr pre fanúšikov a ani nie pre ľudí, ktorí HP ani nemali celkom v láske.

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!