nedeľa, 18. decembra 2016

Knižný advent | Photoshoot | Knihy a Vianoce

Tramtadatá!! Prajem krásnu, pokojnú a ničím nerušenú nedeľu. Teda ak vám ju narúša nejaká dobrá kniha, tak to vôbec nie je zlé - ale, dnes zapaľujeme už štvrtú sviečku (dúfam, že netáram blbosti, to by bola naozaj hanba) a len tak mimochodom, cítite tie Vianoce, ktoré nám už klopú na dvere? Ja, pravdupovediac, ešte taký ten nával (môj obvyklý) necítim, no vo vzduchu je definitívne cítiť, že už sú tu. A prepáčte, že odbočím - no aj vám to tak nesmierne rýchlo utieklo? Ja sa priznám, že nemám ešte ani kúpené darčeky, ja viem, dajte mi facku.
Ale, anyway! Dnešok je teda poslednou adventnou nedeľou a s ňou aj posledný článok do Knižného adventu (teda ak sa neráta ten posledný voliteľný) a na tento článok som sa neskutočne tešil, pretože témou je vianočno-knižný bookstagram. Už sa nemôžem dočkať na vaše fotky a čo vás pri nich napadlo! :-)

Musím sa priznať, že tie moje fotky nie sú príliš naladené na Vianoce - možno to je tým, že ani ja sa tak ešte celkom necítim, ale tak dúfam, že stoja aspoň za niečo, pretože som sa fakt snažil. Nie je ich tiež nejako veľa, ale myslím si, že ich je dosť.
Inak, keďže každá fotka má za sebou nejaký príbeh (či dlhý alebo krátky), tak som sa rozhodol, že vám narýchlo poviem ten môj: najprv som mal plán, že zoberiem hocaké knihy s peknými obálkami, ktoré pasujú k tým vianočným vecičkám a haraburdám a cvaknem to; no napokon som sa rozhodol, že prostredníctvom týchto fotiek vám dám aj "odporúčanie" na vianočné čítanie, keďže všetci čítajú kadejaké vianočné poviedky a antológie, o ktorých sa mi zdá, že boli skôr urobené pre peniaze než ako nejaké "poďakovanie" verným čitateľom či skrátenie čakania na samotné Vianoce. Ale, zase odbieham - pointa je taká, že som si nakoniec zobral k foteniu len dve knihy, ktoré sú pre mňa ako stvorené pre Vianoce (a nemyslím Hru o tróny, samozrejme) - a to Harryho Pottera a druhý príbeh Kroník Narnie, Lev, šatník a Čarodejnica.
Inak...vedeli ste, že Lev, šatník a Čarodejnica bola najprv (orginálne) prvým príbehom a nie až druhým? Ja som sa to dozvedel len pred nedávnom (preto to nadšenenie)..no dáva to zmysel.
Ale teraz už k fotkám!


Harry Potter je ako stvorený pre Vianoce - zvlášť teda čo sa týka prvých dielov...tie ostatné už sú temnejšie. Ale aj tak! Ak sa cez Vianoce nudíte a chceli by ste si prečítať niečo, kde sú Vianoce krásne, tak HP je presne kniha, ktorú hľadáte. Dokonca sa organizuje aj projekt Harry Xmas to you, čo je naozaj skvelé a len tak pre zaujímavosť, ja práve čítam štvorku a síce to je už temnejšie, tak to má stále ten feel. Pretože Vianoce v Rokforte sú tie najlepšie Vianoce.



Btw, je zvláštne, že som si až teraz uvedomil, že tie fotky sú kinda tmavé. (alebo že by to robil nízky jas na mojom pc? aj tak je to asi už jedno)



Možno viete, možno neviete, mám absolútnu závislosť na snežítkach. Naozaj mám ich už asi desať, len škoda že ma nenapadlo ich všetky odfotiť :/ Ale aj tak sú tieto, čo tu uvidíte, podľa mňa najkrajšie :-)


Možno to je zbytočné to tu písať, no musím vám povedať, že je zvláštne ako ku každému snežítku sa mi v mysli vynorí jeho príbeh. Napríklad tento tu (ľadový medveď), tak toho som si kúpil v Zlíne, v Zoo, keď sme tam boli s triedou zo základky na konci roku na výlete. A keďže to bol náš posledný výlet a už sme sa lúčili, pretože náš každého čakali dvere stredných škôl, tak sa mi vynárajú v pamäti pekné spomienky a historky :-)



A aby som to ukončil znova nejakým popisom, vidíte, že ten stromček nie je na fotke celý? A je to zámerne! Pretože viete, ten stromček je na takom podstavci, ktorý môžete zapať a stromček farebne svieti - lenže ja som taký múdry, že som ten podstavec omylom zlomil :/


A toto sú všetky fotky do dnešného článku. Ak tú voliteľnú časť nerobíte, tak dúfam, že sa vám Knižný advent páčil a že sa zapojíte aj nabudúce (dúfam, že bude nabudúce). Špeciálne poďakovanie čaká v článku na vyhlásenie výhercu o podpísané záložky.
Pre mňa táto časť nie je posledná, takže sa s Knižným adventom ešte nelúčim! Inak, ja neviem, tento rok mi ten Knižný advent nejako priľahol k srdcu. Vari mi za ním nebude smutno?!


Anyway, prajem krásnu štvrtú adventnú nedeľu, oddýchnite si, nadýchnite sa 
vzduchu navoňaným predvianočnou atmosférou, urobte si dobrý čajík a ponorte sa do 
dychberúceho príbehu!

8 komentárov:

  1. Nádherné fotky :o Naozaj sa ti podarili. Btw, polku darčekov nemám ešte ani ja :D A Vianočná nálada ma chytila asi na 5 min, čo som počuvala All I want for christmas is you :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem strašne moc!! :DD
      Hihi, aspoň nie som sám :-D

      Odstrániť
  2. Aké úžasné fotky máš!!!! :O Však máš instagram? Samozrejme, že máš, už ťa tam aj stalkujem. :D Harry Potter je pre mňa neskutočná vianočná kniha, pretože som prvé 4 časti dostala pod stromček a ostatné som dostávala po jednej na Vianoce, takže každý rok som v ten čas čítala HP a tento rok sa k tomu chcem vrátiť len po anglicky. Momentálne som na dvojke, takže je to ešte ten zlatý magický krásny svet a Harry a ostatní sú ešte malí, zbožňujem to. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeeem!!! :DDD Btw, tvoj instagram je úplne úžo :D
      Tak to s tou angličtinou držím palce, ja som po anglicky čítal len jednotku ale do ostatných som sa pustil po slovensky, pretože tie knihy sú hrubšie a hrubšie :DD

      Odstrániť
  3. Krásne fotky, podľa mňa teda sú vianočné, veľmi pekne nadekorované :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty fotky jsou naprosto úchvatné. ♥
    Obdivuji kohokoliv kdo si s fotkou dokáže vyhrát, jelikož já s tím velice rychle ztrácím trpělivost a zkrátka někdy se to povede a někdy ne. Já jsem si dneska na navození vánoční nálady postavila z knížek stromeček. :D
    A co se týká dárků... rozhodla jsem se letos každého obdarovat knihou, protože tenhle rok u nás v rodině začali číst naprosto všichni, tedy až na mého bratra, který je spokojený u Wotka, ale čtenářský deník vést musí, takže se mu knížka bude hodit. Ale moje peněženka trpí jelikož nakupuji stylem jedna pro mamku, dvě pro mě...
    Fandom Before Blood CZ

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem :))
      Kníh nie je nikdy dosť!! :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!