nedeľa 11. decembra 2016

Knižný advent | Vianočno-knižný tag



Prajem všetkým krásnu druhú adventnú nedeľu!
Síce ešte nie som "vianočno naladený", no definitívne už cítim akýsi ten príchod Vianoc. Čas ide neskutočne rýchlo, občas mi to vyhovuje a občas nie. A ani som sa nenazdal, už je znova nedeľa, čo znamená, že prichádza ďalšia časť do *môjho* projektu KA.
Tento Vianočný tag má rôzne otázky "povyťahané" z rôznych vianočno knižných tagov, niektoré som trochu upravil a vymazal, takže dúfam, že vás vianočno-knižný tag zaujme, nakoľko sú tie otázky (aspoň podľa mňa) cute a niektoré zábavné!





1. Keby si bol/a v Rokforte a sú Vianoce, aký kúzelný darček by si chcel/a dostať?
Definitívne bazový prútik. Síce je neviditeľný plášť neskutočne super, kameň oživenia fajn, no ja som presne ten človek, ktorý by si z darov smrti vybral bazový prútik, pretože má neskutočne veľkú moc a dokáže všetko. Takže keby bol Rokfort skutočný (ja viem, že len Dumbledore sa oneskoril s tým listom, ale aj tak počkám), tak by som si chcel nájsť pod stromčekom bazový prútik.
Ha. A bol by som najmocnejší.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt elder wand
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt opening christmas presents funny gif

2. Na Štedrú večeru ťa pozvú piati herci hrajúci tvoje obľúbené (nemusia byť obľúbené) postavy z kníh. Ktorí piati herci by to boli?
Po prvé Jen Lawrence, pretože ju milujem, je neskutočne suprová, smiešna a miluje jedlo rovnako moc ako ja.
Po druhé Daniel Radcliffe, pretože jednoducho hral Harryho Pottera a jeho tvár ma sprevádzala v obrazovke televízora ako som vyrastal. A ešte stále sprevádza, pretože HP filmy sa dajú pozerať každý deň. Bez prestávky.
Po tretie by to bol Eddie Redmayne, pretože vedel perfektne zahrať Newta a jednoducho on ani nehral Newta, on ním bol. Bol jednoducho skvelý a určite by bola s ním zábava.
Po štvrté Evu Green, pretože podľa mňa zahrala slečnu P až veľmi dobre. Vedela presne zahrať jej dobro, no zároveň prísnosť.
A napokon Helen Bonham Carter, pretože hrala moju najobľúbenejšiu postavu všetkých čias, či sa to týka kníh alebo filmov - a tou je Bellatrix Lestrange, ktorá síce zabila Siriusa, no zabila ho s veľkým štýlom, takže som asi jediný, ktorý ho vôbec neľutuje. Akože...no dobre, zabila Siriusa a nebolo to pekné gesto. Lenže ona to urobila perfektne! Ja by som jednoducho dokázal o Bellatrix napísať aj jeden celý článok dôvodov, prečo ju milujem.
A jedným z najhlavnejších je ten, že ju zahrala jedna perfektná herečka.
*milujem keď sa šialene zasmeje*

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt opening christmas presents funny gif
opäť si spríjemníme článok nezmyselnými gifmi

3. Predstavuj si, že si Santa a že nosíš darčeky. Ktorú knižnú sériu by si dal každému pod stromček?
Harryho Pottera. Aby životy tých, ktorí ho nečítali, neboli až také bezcenné a zatratené.
Ízy pízy čízy lemon skvízy.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt harry potter funny gifs

4. Z ktorej fiktívnej postavy by bol dokonalý vianočný škriatok? (Môže byť podľa charakteru, osobnosti, proste podľa vášho úsudku.)
Ja milujem vianočných škriatkov, ktorí ani nie sú vianočný a neustále majú "zduté huby" a dlhé uši a vianočná čiapka im vôbec nepasuje.
Voľba jasná.
Predstavujem vám Tyriona Lannistera, najznámejšieho vianočného škriatka.

Súvisiaci obrázok

5. Opäť sa ponorme do predstavy, že si Santa. Tvoje sane ťahá lietajúci sob. A síce sú krásne a super, za ktoré fiktívne zviera by si ich vymenil/a?
Buď za Hrdozobca alebo za draka. Teraz si vážne neviem vybrať, pretože Hrdozobec je srdcová záležitosť ale zasa drak...len si to predstavte...

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt flying dragon gif

6. Ktorú fiktívnu postavu (alebo aj postavy) by si pobozkal/a pod imelom?
Celaenu, aj napriek tomu, že by mi dala asi facku a poslala ma kade ľahšie.







2 komentáre:

  1. Tak s Eddiem Redmaynem bych šla na večeři hned - skvěle si totiž vystihl, že on Newta nehrál, on jím vyloženě byl. Dárek od Santy v podobě HP bych taky uvítala, protože jsme sice filmy viděla několikrát, ale jsem taková ostuda, že jsem nečetla ani jednu z knih. No a Tyrion ten to zabil :D
    Pěknou adventní neděli i tobě :)

    Lory Humble × TICHÝ ODPOR

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Haha, Tyrion ako vianočný škriatok, je to výborná predstava :D :D Inak super tag, idem aj ja vyplniť svoje odpovede :D :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!