sobota 7. januára 2017

Knihy, knihy a zas len knihy... | Photoshoot


Musím povedať pravdu, že s týmto článkom som dlho váhal a onedlho zistíte prečo. Už veľmi dlhú dobu sa mi v mobile opäť hromadia fotky, ktoré nemám kde zdieľať a na instagram ich dať nemôžem, pretože by mi to pokazilo "feed" (ja viem. zabite ma za tieto dementné reči. ale aj tak si nepomôžem.)
A samozrejme, čo je lepšia možnosť než blog?
Takže som sa rozhodol, že tieto fotky v akomsi užšom výbere zdieľam tu na blogu, pri čom zasa upozorňujem, že fotiť jednoducho neviem. Mám celkom kvalitný fotoaparát (ten na mobile) a ešte lepšie aplikácie, ktoré mi z fotiek urobia niečo, na čo sa dá pozerať, ale inak neviem fotiť a preto by som chcel všetkých fotografov upozorniť, že fotky, ktoré uvidíte v tomto článku, nie sú profesionálne odfotené a že ja som s foťákom v ruke len amatér.


neviem prečo, no do každého knižného photoshootu pichnem Harryho...ale to je v poriadku, ovšem. 


tieto kľúčiky sú strašné kjút. to preto s nimi mám viac fotiek než by bolo zdravé. 


pred niekoľkými dňami som začal s kaligrafiou, po ktorej som "pokukoval" už niekoľko rokov, no ešte len teraz som sa k tomu odhodlal. Viem, že to nie je nič svetoborné, ale ten zlatý tuš je na čiernom papieri strašne kúl.



↑ a tomuto sa hovorí "chce dať dôraz na slovíčko príbeh


pomsta a rozbřesk, okrem toho, že je vážne skvelá, je aj absolútne krásna 
#nesudknihupodladizajnu


moja najobľúbenejšia fotka
"Cirkus prišiel bez ohlásenia" - veta, ktorá mi nahrnie slzy do očí. #allthefeels
ak ste nečítali Nočný cirkus, treba to hneď napraviť



↑ druhá moja najobľúbenejšia fotka 


táto fotka je úplne nová
ehm...ospravedlňte to škaredé písmo, ja viem, mal som si na tom dať viac záležať...ibaže ja som dostal nápad na túto fotku a nechcelo sa mi pol hodinu písať niekoľko slov...a povedal som si, že to stihnem za päť minút....a tak to aj vyzerá


milujem fotky kategórie "close-ups", samozrejme iba vtedy, ak môj mobil poslúcha a pekne zaostruje


#potterheadskáláskasanezaprie
akože vážne...vždy keď sa rozhodnem, že idem fotiť knihy, tak prvé čo urobím je, že zoberiem do rúk Harryho Pottera.
náhoda? nemyslím si.


tentokrát z iného pohľadu



Tak, a to je všetko z mojich knižných fotiek, ktoré som nemal kam dať. Dúfam, že sa vám páčili, prajem vám krásny zvyšok dňa a čo najlepšie a najviac si užite koniec prázdnin.
Radšej sa k tomu koncu vyjadrovať nebudem. Tlačia sa mi slzy do očí.
#takkrásnetobolitieprádzninovédni...





15 komentárov:

  1. Fotky sú naozaj krásne ♥ Kaligrafia ma fascinuje už dlhšie, tak snáď sa k tomu už konečne dokopem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :3 Určite to skús, kaligrafia je strašne kúl :DD

      Odstrániť
  2. Tie fotky sú nádherné :o A mám pocit, že som na tvojom blogu nejako dlho nebola o.O (Ále to som nebola ani na tom svojom takže...:D) Nechceš mi robiť dvorného fotografa? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :33 Doteraz ani ja :DD Stále tu bolo mŕtvo, ale teraz som sa rozhodol blog priviesť k životu :DDDDD
      Vieš ty čo, takú pozíciu by som bral...ale musela by byť dobrá výplata :DDDD

      Odstrániť
    2. A moja očarujúca prítomnosť nestačí? Pfff :D možno by som ti občas dala nejakú knihu..a jedlo možno :D

      Odstrániť
    3. ...to jedlo si nemala spomínať....to je moja najväčšia láska....
      :DDDDD

      Odstrániť
    4. Ale jedlo je drahé....a je to aj moja najväčšia láska :D Obom nám nevyjde :D

      Odstrániť
  3. To ospravedlnenie, že nie si fotografom ani nemuselo byť, robíš nádherné fotky. :) Nevenoval by si jeden článok kaligrafii? Tvoje výtvory sú naozaj skvelé a rada by som sa naučila aspoň základom, aby som si vyčarila aspoň podobné krásne záložky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ma nesmierne teší, ďakujem veľmi pekne :-)) S tým článkom to beriem ako samozrejmosť :DD Ja neviem, no mám taký zvyk, že vždy keď ma niečo baví, tak napíšem o tom na blog :D
      Ďakujem za krásny komentár!! :))

      Odstrániť
  4. Hneď na začiatku som sa našla, lebo božechráň, aby bola moja fotka čo i len o trochu iná ako ostatné v mojom feede. Niekedy ale nemám na výber a tak mi tam teraz svieti jedna, ktorá je teplejšia, lebo svietilo slnko a ostatné majú chladný nádych a kole mi tam oči! Ach tie problémy. :D :D
    Ten zlatý tuš vyzerá úplne mega na čiernom a tvoje písmo je vážne pekné. Ja som sa tiež dala minule trochu experimentovať s kaligrafiou a je to sranda. :D
    Ja z tých tvojich fotiek nemôžem! Sú úžasné. Vôbec by som sa nebránila keby si takéto články pridával denne, je to pastva pre oči. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, aspoň nie som jediný, ktorý (niekedy) berie "feed" dosť vážne :DDD
      Btw, ten zlatý tuš je ešte naživo krajší než na fotke.
      Ani nevieš, ako ma to veľmi teší!! :) Ďakujem veľmi pekne za krásny komentár :))

      Odstrániť
  5. Občas na tvoj blog zavítam a stále si hovorím, aké skvelé fotky máš. Áno, na týchto je vidieť pár chybičiek pre zlé svetlo a podobné veci, ale nemyslím si, že je to také strašné, aby si sa musel pod každou fotkou ospravedlňovať.
    A to ti radím aj do budúcna, neboj sa prezentovať svoju tvorbu, aj keď môže mať nejakú chybu, lebo niekedy to sám autor hrotí viac, ako to skutočne je a ľuďom, ktorí sa na tom pozerajú to také hrozné nepríde, kým to v nich nepovzbudzuješ svojim ospravedlňovaním :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!