streda 4. januára 2017

Nehovor im predsavzatia, ale plány | Plány na rok 2017

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt fireworks gifAj keď oneskorene, ale predsa len vám prajem šťastný nový rok a dúfam, že ste sa doň začítali tou správnou dobrou knihou.
Inak, akú knihu ste ako prvú dočítali v tomto roku?
Bola dobrá či zlá?
Anyway, či už ich splníme alebo nie, každý sme si dali do nového roku nejaké to predsavzatie či priam až plán a nehovorte mi že nie, pretože toľko ľudí okolo vás si dáva predsavzatia a plány, že napokon táto choroba a akási každoročná tradícia zastihne aj vás. Ja som si ich priveľa nedával, či už sú to plány alebo predsavzatia, no poviem vám, čaká ma dosť práce a už teraz viem, že nejeden krát budem mať s nimi "potíže".


V mojom "osobnom živote" neplánujem/nepredsavzatujem (to slovo síce neexistuje, ale who cares) nič dôležité. Ale predsa...ale je všade, takže aj tuto je "drobný" háčik. A to síce že by som chcel konečne schudnúť, aby som nevyzeral ako krumplička, inak známa ako bandurka či takzvaná gruľa.
Ale tak, priznajme si, kto by to už len plnil? Komu by sa chcelo robiť všetky tie veci, aby ste videli na váhe menšie číslo? No, ja stále dúfam, že sa raz prebudím a budem chudší. A síce si robím z toho srandu, ešte stále by som to chcel dosiahnuť. 
#lifegoals #allthedreamscancometrue

 

A to je vlastne všetko k osobnému životu. ...je to zlé či dobré, že je tu toho tak málo? o_O
Čo sa týka kníh, tak tu mám jeden poriadny čelindž. Mám zachovanú akúsi tradíciu, že každý rok si zvyšujem knižnú výzvu o desať či prípadne dvadsať kníh, no nikdy viac. V roku 2016 som prečítal takmer 70 kníh (a to som chcel napísať "tento rok som prečítal"), no neviem aký neduh či démon ma posadol, že som sa rozhodol sa vyzvať na 100 kníh. Sto kníh! STO! Sú to síce tri písmenká, jedno krátke slovo, ktoré sa naučí aj malé dieťa, no je to sakra veľký počet, a ešte väčší ak sa týka kníh. Ešte nikdy som toľko kníh za rok neprečítal. Takže moja knižná výzva na tento rok je sto kníh, držte mi palce ľudia. Ak ma sledujete na goodreads, môžete vidieť, ako sa krvopotne snažím prečítať čo najviac kníh teraz, na čo som si už každý rok zvykol - že v januári, najmä počas prázdnin, čítam ozlomkrky, aby moja výzva nebola až taká háááárd. Tiež čo sa týka kníh, tak by som chcel čítať viac také knihy, ktoré ma viacej naučia ako tie ostatné. Nehovorím, že tu začne čítať Štúra, ale ako ste si všimli, v poslednej dobe čítam knihy podobné Hre o tróny a podobným, ktoré vám jednoducho viacej dajú a z ktorých sa omnoho viac naučíte než z takej Rudej královny, ktorá je síce super, no je to vec týkajúca sa zabavenia času a oddychu. #dúfamžemachápešbro

smiling leonardo dicaprio fireworks happy new year cheers

Preskočím písanie, to si nechám nakoniec, a prejdem k blogu. Ako ste si všimli, posledné mesiace (možno tri mesiace, možno pol roka, možno rok a možno aniotomneviem aj celý čas) blog veľmi upadá. Aspoň ja to tak vidím. Aktivita je na bode mrazu a chcel by som viacej začať písať také tie články z meme a projektov ako keď som ešte len začínal. A síce by som chcel "blogosféru" vrátiť do starých čias, kedy môj blog (a mal som pocit že to platí aj u ostatných) bol naozaj že môj a plánoval som článok každý deň, no neviem, či sa mi podarí moje predsavzatie dodržať. Chcel by som na blog viacej pridávať článkov, troška ho oživiť (aj keď neviem ako), aby nebol vyhasínajúcou hviezdou na bezhviezdnom nebi.
A čo sa týka písania, môjmu každodennému žráčovi času, nepriateľovi z hlbín pekla a zároveň mojou neoblomnou závislosťou, by som mal hneď niekoľko plánov. Áno, plánov. #iwilltakethischallenge
Predovšetkým, najviac zo všetkého, by som chcel dokončiť Tiene a Kosti. Áno, pred niekoľkými mesiacmi (možno už aj pred pol rokom) som túto knihu dokončil. No bola to len prvá verzia z mnoho ďalších. Momentálne som v príbehu urobil radikálne zmeny (možno o tých zmenách urobím aj článok, pretože sú fakt radikálne), no je to tak, ako to má byť a je to presne to, čo mi od začiatku tam chýbalo. Takže tento rok by som to chcel už dokončiť. A síce neviem, či sa mi to podarí, chcel by som to dokončiť akože dokončiť. Jednoducho to dopísať, ale dopísať. Nielen dopísať ďalšiu verziu z mnoho ďalších. (Samozrejme, potom opraviť a ďalšie veci...)
A ešte čo sa týka písania, chcel by som priviesť k životu svoj wattpad. Môj wattpad nehorázne zomrel, čo ma mrzí, no môžem si za to sám. V tomto roku by som to chcel zmeniť. Mám tam kopu nedokončených príbehov, s ktorými ani neviem kam z konopy a predovšetkým tam mám príbehy, ktoré by som tam ani nedával a teraz sa za ne istým spôsobom hanbím, pretože sú napísané naozaj hrozne. No viete, chcel by som pridať viac príbehov, akosi to tam znovu dať do akéhosi obehu.
#nehovoriacotom,žewattpadmieštestálesťahujekvalituzcoverov,ktorésomrobilvyšehodiny
Inak, na wattpade nájdete prológ k môjmu novému príbehu/poviedke Temnejšia tvár lesa, ktorého prológ je detská pesnička. Príbeh nájdete na tejto adrese.
Možno to o mne neviete, no prvou vecou, čo som robil ako malý (okrem rozprávania a podobných basic vecí) je, že som kreslil. Kreslím od kedy sa môžem pamätať a je to tá najväčšia vášeň v mojom živote, aj keď ma často krát deprimuje a privádza do rozpakov, pretože chcem byť v tom lepší a lepší, lenže, povedzme si pravdu, deň nemá toľko hodín, aby som stihol dopozerať všetky seriály, prečítať všetky knihy, urobiť si svoje veci a ešte k tomu aj niekoľko hodín venovať kresleniu. (Aj keď to nesmierne rád robím. ty malý perverzák!)
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt funny drawing gifNo môj plán na tento rok je sa "aspoň" zdokonaliť v kreslení portrétov. Momentálne som sa naučil ako správne kresliť oči, a musím povedať, že mi to naozaj ide, no to isté zasa nemôžem povedať o nose a ústach...no čo som chcel povedať je to, že odmalička rád kreslím postavy a hlavne tváre. Nikdy som nebol to dieťa, čo rado kreslilo domčeky, stromčeky a koníkov. Ja som vždy kreslil postavy z časopisov a rozprávok a závislosť na kreslení cudzích tvárí mi zostala až dodnes. (Btw, práve som začal so skutočnou kaligrafiou, čo som chcel robiť nehorázne dlhú dobu a až teraz som sa k tomu odhodlal. je to ťažké, no výsledok je krásny, aj keď je čo zdokonalovať) Takže mojim najväčším cieľom v kreslení je vedieť nakresliť portrét, čo najpodobnejší originálu. Och, a nakresliť Daenerys Targaryen....zrodenú za búrky...matku drakov...#totosomsemmuseldať...a síce som to skúšal a vyzerá to celkom dobre, nos nie je pekný, ústa sú také nič moc, oči trochu väčšie a moja Daenerys má veľké čelo....a vlasy. Vlasy mi nejdú asi zo všetkého. #možnopreto,leboneznášamichkresliť
#malbysomstýmitoheštegmiužprestať
#alejetokindakúl


A čo vy? 
Aké sú vaše predsavzatia a plány do roku 2017?
Dávate si nejaké?
Plníte ich? Snažíte sa? Alebo sú to len také "sny" a "nádeje"?



6 komentárov:

  1. Moc držím palce, ať plány vyjdou :) Těším se na nové články. A s tím hubnutím, to by se mi taky hodilo, ale nakonec to dobré jídlo vždycky zvítězí nad hladem a skvělá kniha nad posilovnou :D Měj se krásně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Haha, ja som si dala podobný cieľ, a to viac cvičiť, lebo kedysi som behávala všetko možné, ale v poslednej dobe som akosi zlenivela. Zatiaľ sa darí. :D
    100 kníh je super cieľ, dúfam, že ti vyjde. A ak aj nie, nič sa nedeje. :)
    S tým blogom som na tom rovnako. Tiež rozmýšľam nad tým, ako by som ho oživila a už som prišla s nápadmi na niekoľko článkov, tak som zvedavá, dokedy mi toto nadšenie a odhodlanie vydrží.
    Prajem všetko dobré do nového roka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tým blogom máš absolútnu pravdu - normálne sa až bojím, že sa prebudím na druhý deň a to nadšenie a odhodlanie opadne :DDD
      Aj tebe!! :-))

      Odstrániť
  3. Naposledy, keď som tvoj blog videla, teraz sa ozaj zmenil od základov, aspoň sa mi tak zdá, ale k lepšiemu. :) Prajem ti veľa šťastia v prečítaní 100 kníh (to je číslo! Ja radšej len 35, minulý rok som dala len 30 :D). A tvoj blog budem sledovať častejšie ozaj som prekvapená, ako rýchlo si ho zveľadil. :)
    Dala som si predsavzatie zbaviť sa všetkých zlozvykov, viac sa venovať rodine a tým, ktorí si to zaslúžia a tiež, ako ty, sa vrátiť k tvorivému písaniu, hoc nemám v hlave ešte žiadny špecifický príbeh. Snáď čoskoro príde sám. :)
    Všetko dobre do nového roku!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rád, že to tak berieš :))
      Uff, tých zlozvykov by som sa mohol zbaviť aj ja -_-
      Ďakujem za komentár a všetko dobré aj tebe!! :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!