štvrtok 12. októbra 2017

Sedem dôvodov, prečo je jeseň najlepším obdobím roka


Ruku hore ten, kto sa neskutočne teší z toho, že je október a teda konečne jeseň! Určite mi dáte za pravdu, že jeseň je vaše najobľúbenejšie ročné obdobie a určite sa nájdete v nasledujúcich bodoch. A čo vy, čo nemáte jeseň až tak v láske? Nuž, tento článok je aj pre vás - aspoň pochopíte, čím je vlastne tá jeseň taká výnimočná.

Určite mi dáte za pravdu, že ste aspoň jeden krát v živote počuli niekoho hovoriť, že jeseň je strašne...mŕtva. Bez farieb - ale opak je pravdou. Vážne? Jeseň je plná krásnych farieb.

Súvisiaci obrázok
Dúfam, že tu nie som jediný, kto veľmi miluje dážď. Úplne zbožňujem, keď za oknom leje a leje, až to duní, svet vyzerá na moment opustenejšie a vy si môžete urobiť horúcu čokoládu, zakryť sa pohodlnou dekou a začítať sa do knihy...on point.
Toto vlastne nadväzuje na predchádzajúci bod - neviem ako vy, ale aspoň ja mám pocit, že jeseň je také obdobie pre introvertov - a keď tak teraz o tom píšem, príde mi to, akoby ten, kto obdobia vytváral, si spomenul aj na nás, na uzatvorených ľudí a tak vytvoril obdobie, kedy zväčša iba prší a svet je tichší, pokojnejší. Ak milujete jeseň, z 89% je šanca, že ste introvert. To číslo som si iba vymyslel, ale snáď sa v tom zhodneme.
Jeseň? Teraz prišiel čas na introvertov, jedeme bomby bejbe.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt halloween aesthetic
Je neskutočne smutné, že na Slovensku tento sviatok nie je. Halloween som mal v láske už od útleho malička, vravím pravdu pravdúcu. Miloval som rozprávky a filmy, kde sa spomínal Halloween a keď som bol menší, mal som tendenciu podobné filmy pozerať dookola, nehovoriac o tom, že narodeniny mám na začiatku novembra, a vždy moja oslava bývala v štýle "halloween party", kedy sme sa spoločne so sesternicami a bratrancami prezliekli sa všemožné príšerky, popíjali džús nafarbený nazeleno, jedli želé oči a o polnoci s prižmúrenými očami (chcelo sa nám spať, boli sme iba decká) sme akože "privolávali duchov", pričom sme to skutočne nerobili, pretože sme mali nakakané v gatiach.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt halloween gifNo napriek tomu, že Halloween sa na Slovensku neoslavuje, vraciam sa k nemu každoročne. Mama miluje výzdoby a som neskutočne rád, že aj cez jeseň nám dozdobí byt do takých halloween vajbov. Čo sa týka mňa, rád sa vraciam k filmom ako Hocus Pocus (klasika...inak, počuli ste o tom pripravujúcom sa rímejku?), poprípade Hotel Transylvánia...pokojne si vždy pozriem aj dačo iné, čo má súvislosť s Halloweenom. Proste milujem tú atmosféru.
A áno. Jedným z mojich mnohých snov je byť v Amerike v čase, kedy sa Halloween oslavuje.

No tak...horúcu čokoládu, dobrý čajík (poprípade kávu, aby som nezabudol na milovníkov toho druhu horúceho nápoja) si jednoducho v lete nevychutnáš, zlatko.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt hot chocolate gif
Ja osobne mám najradšej jeseň a potom zimu, a čo je ešte lepšie je to, že tieto dve obdobia nasledujú po sebe a prelínajú sa. Jeden z mojich čudných "koníčkov" je chodenie do všemožných obchodov, kde majú všetko, čo sa týka Vianoc. Vážne? Dokážem stráviť hodiny a hodiny v obchodoch, v ktorých sa predávajú ozdoby a ďalšie vecičky, a som si istý, že aj peniaze. Nuž, ale tých zasa nie je toľko koľko hodín. No, ale čo sa týka toho súvisu, aby som nebľabotal odveci - mám rád taký ten prechod jesene do zimy. Obchody sa naplnia vianočnými vecičkami, televízie sú preplnené debilnými vianočnými reklamami a som neskutočne excited z toho, že Vianoce sú čoraz bližšie.

Jeseň je obdobím, kedy konečne môžem zahodiť všetky tie debilné kraťasy, šľapky (poprípade žabky, hehe) a vybrať zo skrine pohodlný svetrík (s kapucňou, také sú naj), džínsy a vansky...jeseň je proste aesthetically pleasing, čo je slovo celkom ťažké na naťukanie, ale budiš. Jeseň je proste estetika sama o sebe. Cez jeseň sme všetci štýloví.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt autumn gif



A čo vy a vaše názory na toto obdobie?
Milujete jeseň ako ja, alebo práve naopak, nie ste až taký fanúšik?
Máte ešte nejaký dôvod, ktorý by dopĺňal tento zoznam?
Aké je vaše najobľúbenejšie ročné obdobie?

2 komentáre:

  1. Jeseň, jeseň, jeseň! Hoci ja som naozajstný milovník všetkých ročných období, jeseň má podľa mňa tú najúžasnejšiu atmosféru ♥ Ja ju milujem najmä kvôli tým momentom, keď ležím v posteli v obrovskom svetri, popíjam si čajík, alebo horúcu čokoládu, zapnem si nejakú úžasnú ukľudňujúcu hudbu a rozmýšľam (alebo čítam!). Alebo, keď v záhrade hrabem lístie! Nič esteticky krajšie ako padajúce lístie hádam ani neexistuje ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!