pondelok, 31. júla 2017

Kto chce čítať 24 hodín vkuse?


Nehovorte mi, že ste človek, ktorý čírou náhodou nenarazil na videá zahraničných booktuberov - vlogov, kde sa v priebehu 24 hodín pokúšajú prečítať čo najviac strán/kníh. A ak ste vážne na tieto videá nenarazili, tak ja už neviem asi, pretože ich je vážne dosť a čoraz väčšmi ich pribúda. A ak ste ich videli, ako ja, určite sa zhodneme na tom, že sa po nich cítite neskutočne fresh a hor sa do čítania, všakže? Takže preto som uvažoval, že jeden celý deň venujem iba čítaniu - alebo sa o to aspoň pokúsim, keďže v týchto veciach nie som profík. A tak ma napadlo, prečo to neurobiť spolu? Veď to bude väčšia sranda, no nie?




Určite vám to je celkom jasné, ale keďže nechcem, aby tento článok vyznel halabala, tak to tu pekne zhrniem. 24 - hodinový čítací maratón má iba jedno pravidlo a jedno posolstvo - behom dvadsaťštyri hodín, čiže behom jedného dňa, sa pokúsite prečítať čo najviac strán, poprípade kníh, ak vám čítanie ide rýchlo a ľahko.
Je úplne na vás, či si dopredu zvolíte knihy, alebo to až do začiatku čítacieho maratónu necháte na náhodu a len-tak si vyberiete z poličky neprečítanú knihu a jednoducho sa len doň pustíte. 



24 - hodinový čítací maratón sa oficiálne (ako teatrálne to znie) začína o polnoci, teda o 00:00 6. 8 a končí sa teda o polnoci 7. 8. (To dôležité som zvýraznil, neviem prečo, mal som len také nutkanie.)
Dúfam, že vám tieto dni vyhovujú. Budem neskutočne rád, ak svoj "progres" budete niekde zaznamenávať, poprípade si niekde robiť akési poznámočky, ktoré si neskôr zhrniete do článku na svojom blogu, ale to vôbec nemusíte, ak nechcete. A teraz ma akurát hneď aj napadlo niečo dôležité - je jedno, či máte blog alebo nemáte, do maratónu sa môže zapojiť úplne každý.
Budem nesmierne nadšený, ak mi do komentu napíšete, že sa zapájate, ja vám poďakujem, pretože ma to poteší, že nebudem v tom všetkom sám...(znovu sa toho obávam, ach jaj) Úplne dolu v článku som pripravil linkovač, určite sa tam dajte, nech vás všetkých vidím :DD Taktiež ma určite poteší, ak tento maratón rozšírite, či už na svojich blogoch alebo sociálnych sietiach, aby nás, tých čo čítame, bolo viacej :-)
Svoj tbr ešte zverejním, nakoľko ešte neviem, ktoré knihy (čo čítam) dočítam a ktoré nie, takže s tým sa vám zdôverím neskôr :-) 
Dúfam, že sa vás prihlási čo najviac, ja vám vopred ďakujem a dúfam, že prečítame toho tak veľa, ako sa len dá!




9 komentárov:

  1. Zapojiť sa určite zapojím, ale netuším ako veľa toho prečítam, keďže deň predtým som celý deň na brigáde a väčšinou po tej brigáde zvyknem do obeda spať - a tým premárniť polku čítacieho maratónu. Ale rozhodne sa zapojiť chcem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak, článok som ti zazdielala na FB stránke, kde chcem aj keď tak dávať nejaký môj pokrok :).

      Odstrániť
    2. Ďakujem veľmi pekne za zapojenie aj za to zdieľanie, neskutočne ma to potešilo :-) :D

      Odstrániť
  2. Uvidíme, čo z toho bude. Zrovna v ten deń cestujem z východu a + učenie, ale rada sa zapojím! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ale tak na čítanie sa nájde vždy čas :DDD Ďakujem za zapojenie! :))

      Odstrániť
  3. Ďakujem ti, ďakujem ti, ďakujem :D! Mám doma kopu kníh a nestíham ju čítať. Už som si sama chcela spraviť 24 hodinový maratón a v tom vidím tvoj článok. Dúfam, že mi vyjde ten dátum... Inak sa určite rada zapojím :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemáš začo, nemáš začo! :D Tak dúfam, že ti to vyjde, ale aj tak ďakujem za záujem! :D :)

      Odstrániť
  4. Jéj, to je super! Ja som bola v poslednej dobe závislá na všetkých tých read-a-thon videách a hovorila som si, že by som niečo podobné mohla podniknúť. Dúfam, že v ten deň budem mať voľno :) Som veľmi rada, že si niečo takéto priniesol aj na Slovensko a bude mi cťou zapojiť sa!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď práve preto som to urobil, lebo som neustále pozeral tie videá a hovoril si "aj ja chcem čítať celý deň vkuse" :D :D
      Ďakujem!! :-)

      Odstrániť

Ďakujem za každý váš komentár a názor!